منو سایت

Tiffany & Co آویزهای CryptoPunk را معرفی کرد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

اگرچه با کاهش سرمایه‌گذاری‌ها، بازار نزولی باقی مانده است، اما برندهای لوکس به سمت سرمایه‌گذاری هجوم آورده‌اند. نام های مختلفی به این باشگاه پیوسته اند و قصد دارند حضور خود را بیشتر کنند. Tiffany & Co جدیدترین برندهای لوکسی است که تصمیم به فروش دارایی های دیجیتالی دارند. طبق اطلاعات موجود، این شرکت آویزهای دارای نسخه محدود با پشتوانه NFT را به مشتریان علاقه مند می فروشد.

برندهای معروف مختلف به همراه خدمات معمول خود سراغ NFT رفته اند. نام‌های پیشرو در ورزش به سراغ بلیط‌های الکترونیکی رفته‌اند که توسط NFT پشتیبانی می‌شوند. در حالی که رستوران ها، شرکت های محصولات لوکس نیز مدتی است که در رقابت هستند. فرصت هایی را برای توسعه دهندگان و سرمایه گذاران NFT به ارمغان آورده است.

در اینجا مروری کوتاه بر تصمیمی است که تیفانی و شرکت اتخاذ کرد و اینکه چگونه نوآوری را به بازار خواهد آورد.

مسابقه برای NFT

تیم بازاریابی Tiffany & Co از تحولات جاری در بازار آگاه بودند. افزایش سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال و مزایای آن باعث شد تا نسخه‌های NFT خود را در نظر بگیرند. اولین سرنخ در قالب تصویری از الکساندر آرنو، معاون اجرایی Tiffany & Co. او شکل فیزیکی CryptoPunk NFT خود را دوباره تصور کرده بود. به شکل رزگلد و جواهرات مینا بود.

توییت ذکر شده تعداد زیادی از دنبال کنندگان علاقه مند را به خود جلب کرد. توییت های بعدی روند تولید تصویری را که او پست کرده بود نشان می داد. گمانه زنی هایی در مورد همکاری و محصولات احتمالی به زودی وجود داشت. تا آوریل ادامه یافت، زمانی که او نظرسنجی را در مورد اینکه آیا Tiffany & Co باید برای کاربران کریپتوپانک آویز بسازد یا خیر، ادامه داد. پاسخ بسیار زیاد بود و بیش از 80 درصد از شرکت کنندگان پاسخ مثبت دادند.

از آنجایی که پاسخ مثبت بود، Tiffany & Co از راه اندازی آویزهای مبتنی بر NFT در 31 جولای خبر داد. این آویزها NfTiff نامگذاری شده اند. 250 توکن غیر قابل تعویض از این آویزها پشتیبانی می کنند. حداکثر تعداد NfTiff که یک مشتری می تواند به دست آورد سه عدد است.

اعلامیه آویزهای پشتوانه NFT از Tiffany & Co.

طبق اعلام Tiffany & Co، آویزها به صورت سفارشی طراحی شده و با 30 ETH در دسترس خواهند بود. کارشناسان Tiffany & Co 87 ویژگی و 159 رنگ را به طیفی از NFT تبدیل خواهند کرد. در حالی که تعداد 10000 NFT با رنگ های آویز یکسان خواهد بود. این شرکت در وبلاگ خود گفت که هر قطعه حداقل 30 سنگ قیمتی یا الماس دارد. در حالی که طرح های سفارشی آویزها وفاداری بالایی به هنر اصلی NFT خواهند داشت. در حالی که سنگ های قیمتی شامل آمتیست، یاقوت کبود، اسپینل و برخی دیگر است. قیمت گران آویزهای دارای پشتوانه NFT منجر به بحث طولانی در توییتر شد.

کاربران گفتند که وقتی 30 ETH به USD تبدیل شود، قیمت بسیار بالا است. بنابراین، اگر آنها 250 NFT را به قیمت 30 ETH بفروشند، 11 میلیون دلار درآمد خواهد داشت. در حالی که برخی از هنرمندان بازار را به دلیل تمایل بیش از حد به برندهای بزرگ مورد انتقاد قرار دادند. کاربری گفت که او طرح مشابهی را اعلام کرده بود اما مورد خنده قرار گرفت. اکنون Tiffany & Co همین طرح را دارد که توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است.

Tiffany & Co به کاربران در مورد کلاهبرداری های احتمالی هشدار داده و از آنها خواسته است تا از وب سایت رسمی خود برای خرید استفاده کنند. ضمن اینکه گفتند مشتری باید مطمئن شود که با قرارداد رسمی تعامل دارد تا از پول کلاهبرداری نشود.

نتیجه

برند جواهرات لوکس Tiffany & Co از فروش آویزهایی با پشتوانه NFT خبر داد. این ها در CryptoPunk در دسترس خواهند بود و مشتریان می توانند یک آویز سفارشی دریافت کنند. اینها برای حفظ وفاداری NFT طراحی خواهند شد. مشتریان می توانند با استفاده از 30 ETH یکی را برای خود خریداری کنند.