منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • NFT ها بازاریابی برند را در اقتصاد خالق تقویت می کنند

NFT ها بازاریابی برند را در اقتصاد خالق تقویت می کنند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

  • NFTها در حال حاضر از محیط هنر و تولید به بخش‌های مختلف اقتصاد متنوع شده‌اند.
  • شرکت ها می توانند تبلیغات را با تبدیل آنها به NFT هایی که دارای داستان ها و مصنوعات هستند، تغییر کاربری دهند.

NFT ها در اقتصاد

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کالاهای دیجیتالی هستند که می‌توانند با استفاده از فناوری بلاک چین مبادله شوند. این دارایی ها از آثار هنری گرفته تا کلکسیونی از بازی های ویدیویی متفاوت است. آنها به شهرت رسیده‌اند، زیرا دارایی‌های منحصربه‌فردی هستند که متعلق به یک طرف است و فقط او توانایی معامله توکن را دارد. همین ویژگی است که باعث شده است تا توکن ها در دنیای هنری به خوبی پذیرفته شوند.

NFTها در حال حاضر از محیط هنر و تولید به بخش‌های مختلف اقتصاد متنوع شده‌اند. NFT ها چنین پروژه ای آینده هستند، نه تنها به دلیل سبک مالکیت، بلکه به دلیل تضمین کیفیت و سهولت منشأ. این تنوع با استفاده از قراردادهای هوشمند امکان پذیر شده است که NFT ها را برای هر هدفی که قرار است به آن برسند سفارشی می کنند.

NFT ها به بازاریابی برند چهره جدیدی می بخشند

بازاریابی برند در حال حاضر از طریق رسانه های جمعی انجام می شود، همانطور که توسعه صنعتی باعث عرضه کالاهای مصرفی شد و بازاریابی انبوه را به عنوان تکنیکی برای افزایش تقاضای مشتری معرفی کرد. انتظار می‌رود که شناخت و قدردانی از برند، عصر جدیدی را در بخش توکن‌های غیرقابل تعویض آغاز کند. آنها می توانند توسط مارک ها برای دریافت تبلیغات تلفن همراه در چندین پلت فرم دیجیتال استفاده شوند. آنها می توانند خدمات و پیشنهادات خود را متناسب با نیازهای مشتریان خود تنظیم کنند.

توکن های غیر قابل تعویض این پتانسیل را دارند که منابع درآمدی شرکت را افزایش دهند. این شرکت‌ها می‌توانند تبلیغات را با تبدیل آنها به NFTهایی که دارای داستان‌ها و مصنوعاتی برای برجسته کردن میراث خود هستند، تغییر کاربری دهند. هنگامی که قبل از رویدادها یا عرضه محصولات منتشر می شوند، می توانند هیجان را در میان معامله گران افزایش دهند. NFT ها می توانند به طور کامل به صورت دیجیتالی یا به عنوان افزودنی برای یک محصول فیزیکی ارائه شوند.

توکن‌های غیرقابل تعویض می‌توانند توسط کسب‌وکارها برای جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان خود، مانند بازخورد، استفاده شوند. علاوه بر این، آنها ممکن است بتوانند در اینجا به تامین مالی جمعی پاداش دهند. همکارها با دریافت بخشی از محصول نهایی، زحمات خود را جبران می کنند. برخی از درآمدهای NFT به امور خیریه اهدا می شود. این وسیله ای است که نه تنها آنها را به عنوان یک دارایی با ارزش در جامعه معرفی می کند، بلکه برای جذب مشتری نیز مفید است.

شایان ذکر است که پلتفرم هایی که آثار هنرمندان و سازندگان را توزیع می کنند، حقوق ثبت اختراع خود را از دست می دهند. استفاده از NFT ها نحوه توزیع و کسب درآمد از محتوا را رسانه های دیجیتال تغییر خواهد داد. از آنجایی که این پلتفرم‌ها به عنوان واسطه عمل می‌کنند، خواه به تبلیغات متکی باشند یا به اشتراک، دارایی‌های دیجیتال می‌توانند نقش توزیع خود را حذف کنند. ظهور NFT بحث‌ها را در مورد پلتفرم‌های جدیدی احیا کرده است که برای سازندگان برتری قائل هستند. این امر به دلیل اجرای قراردادهای هوشمند امکان پذیر است که به سازنده اجازه می دهد به طور کامل از کار خود درآمد کسب کند.

برای بهره مندی از این پارادایم توزیع شده در مورد اینکه چگونه کسب و کارها در آینده از رسانه های دیجیتال درآمدزایی خواهند کرد، بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است. به عنوان مثال، ارزش یک ویدیوی TikTok نه تنها بر اساس تعداد دفعاتی که مشاهده شده است، بلکه بر اساس تعداد ویدیوهای تقلیدی که در نتیجه آن ایجاد می شود نیز ارزیابی می شود.

انتظار می رود شرکت های بیشتری در آزمایش انتشار و استفاده گسترده از NFT شرکت کنند. این یک فرصت پرسود برای سازندگان و راهی مستقیم برای طرفداران برای مشارکت خواهد بود.