منو سایت

NFTها در صحنه شرکتی 2021 چین جذابیت دارند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

TL ؛ DR

  • شرکت‌های چینی در حال پیوستن به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند. شرکت هایی از جمله علی بابا و تنسنت در پذیرش NFT ها پیشتاز هستند.
  • بازیکنان دیگری مانند مک‌دونالدز، دی‌اچ‌ال و جی‌دی از این روش پیروی کرده‌اند. این افزایش به نفع آنها با سانسور مداوم چین بر ارزهای رمزنگاری شده و فعالیت های مربوطه مخالف است.

NFT ها صحنه شرکتی چین را شعله ور می کنند. امروزه تعداد فزاینده ای از شرکت های چینی از آنها استفاده می کنند. این علیرغم حمله مداوم دولت به بخش رمزنگاری است.

پلتفرم تجارت الکترونیک جهانی علی بابا پذیرش NFT را آغاز کرد. در ماه ژوئن ، 16000 اثر هنری چاپ ویژه در Alipay فروخت. این فروش فقط چند دقیقه به طول انجامید.

در ماه جولای ، این شرکت دومین فروش NFT خود را انجام داد. این بار ، این رویداد در سکوی بازار Taobao آن برگزار شد. موفقیت این فروشها باعث شده تا علی بابا یک بازار NFT راه اندازی کند.

این بازار بر اساس بلاک چین Blockchain Digital and Asset Trade (BC) اجرا می شود. کمیته حق نسخه برداری انجمن بلاک چین سیچوان، BC را با حمایت دولت استان اداره می کند.

Tencent ، شرکت بزرگ اینترنتی چین ، پلتفرم NFT خود را راه اندازی کرد. سکوی Huanhe بر روی Zhixin BC Tencent اجرا می شود.

سایر شرکت‌ها به شوق NFT می‌پیوندند

یکی دیگر از ورودی های این فضا JD.com است. این شرکت اعلام کرده است که به مشتریان خود هفت NFT اهدا می کند. این هفت اثر هنری منعکس کننده طلسم پلت فرم تجارت الکترونیکی ، Joy است.

JD.com توکن ها را در JD Zhizhen BC خود ضبط می کند. این شرکت می گوید که ایردراپ روش آن برای آزمایش آب در فضای NFT است.

علاوه بر این، در حال کار بر روی توسعه بیشتر فناوری BC و NFT خود است. علاوه بر تجارت الکترونیکی ، حفاظت از حق چاپ ، مجموعه های هنری و رفاه عمومی را هدف قرار می دهد.

مک دونالد چین و شرکت حمل و نقل DHL به مسابقه NFT ملحق می شوند. اولی به تازگی Big Mac Rubik NFT خود را راه اندازی کرده بود. کلکسیونی گسترش فرنچایز در کشور را جشن می گیرد.

به نوبه خود، DHL چین به کاربران خود اجازه می دهد تا NFT از طلسم خود را برش دهند. شرکت تدارکات با VeChain در این پروژه همکاری می کند.

این پلتفرم ها از یوان برای پرداخت استفاده می کنند. اجتناب آنها از پرداخت های رمزنگاری عمدی است. چین در ادامه حملات خود به صنعت رمزنگاری ، معاملات رمزنگاری را ممنوع کرد.

بنابراین ، شرکت ها به قوانین پایبند هستند. باز هم، طرفداران فقط می توانند NFT ها را بخرند اما نمی توانند مالکیت آنها را بفروشند یا واگذار کنند. این آثار بر آهنگهای پاپ ، آثار هنری تحسین شده و کالاهای لوکس متمرکز شده اند.

NFT ها واکنش های متفاوتی را به همراه داشته اند

این تحولات واکنش های متفاوتی را در کشور به دنبال داشته است. دولت مشتاق است اشتیاق ایجاد شده توسط NFT را کم کند. آنها را به عنوان یک هیاهو رد می کند. و اصرار دارد که ساکنان می توانند از آنها فقط به عنوان کلکسیونی استفاده کنند.

این خطی است که رسانه های دولتی به آن ادامه دادند. برخی از روزنامه نگاران مستقل دوست دارند کالین وو معتقدند دولت قصد دارد این بخش را خفه کند. او معتقد است که در حال آماده سازی برای تنظیم دقیق صنعت است.

نظر وو بلاک چین در مورد مقررات قریب الوقوع NFTها در چین

اما در حالی که دولت درباره NFT ها عصبانی است ، دیگران فرصت را در آنها می بینند. الودی او یک علاقه‌مند به هنر رمزنگاری و مدیر پروژه در بنیاد ApeNFT است.

او معتقد است که این توسعه خبر خوبی برای سازندگان چینی است. به نظر او ، اکنون سازندگان می توانند بدون نقض قانون از آثار خود درآمد کسب کنند. او به آنها اشاره می کند که تجارت با یوان را یک امتیاز بزرگ برای کلکسیون هستند.

علاوه بر این ، تأیید NFT های شرکتی چین برای کل بازار سالم است. هنرمندان و سازندگان بیشتری را به فضا می کشاند. خلاقیت آنها به آموزش توده ها در مورد این فناوری کمک می کند.

اگرچه شرکت ها به تصویب NFT فشار می آورند ، اما او معتقد است که آنها تسلط نخواهند داشت. این به این دلیل است که آنها فاقد چیزی هستند که او “ژن هنری” می نامد. و اینکه بازارهای هنری خوب به مراقبت و ارزیابی آثار هنری و هنرمندان نیاز دارند.