منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • NFL بلیط های یادبود را به عنوان NFT برای فصل 2022 اعلام می کند

NFL بلیط های یادبود را به عنوان NFT برای فصل 2022 اعلام می کند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

NFT ها همچنان به ادعای زمین ادامه داده اند زیرا تقاضای آنها در حال افزایش است. این تغییرات نام های بزرگ مختلفی را مجبور به ورود به آن کرده است. این نام بزرگ اخیراً از استفاده از NFT در NFL (لیگ ملی فوتبال) خبر داد که قصد دارد از NFT در طول فصل بازی 2022 استفاده کند. این تغییرات ناشی از افزایش پذیرش NFT ها و دوام آنها در میان فناوری رو به رشد است. این تغییرات ادامه میراث سال قبل آن است زیرا به گسترش استفاده از NFT ادامه داده است.

این تصمیم NFL به دلیل تعداد بینندگان بازی ها و شرکت کنندگان در آنها تأثیر زیادی خواهد داشت. همچنین، شرکت‌ها/افراد حامی بازی‌ها احتمالاً ترجیح می‌دهند در آینده از NFT استفاده کنند یا خریداری کنند. بنابراین، احتمالاً تأثیر فوق العاده ای ایجاد می کند و بازار را تقویت می کند.

در اینجا یک مرور مختصر از تصمیم NFL و نحوه نوآوری ورزش با استفاده از NFT ارائه شده است.

تغییر منظره و NFTها

بازار جهانی کریپتو اخیرا شاهد تغییرات بزرگی بوده است، به ویژه نزولی که هجوم سرمایه را کاهش داده است. شرکت‌های مختلف به دلیل کاهش بهره، از کار افتاده‌اند. دلایل زیادی را می توان برای کاهش ورودی سرمایه گذاران ذکر کرد. بسیاری از کسب‌وکارها ترجیح داده‌اند از دارایی‌های دیجیتالی دور بمانند، اما برخی نیز در این تجارت ثابت قدم مانده‌اند.

دلیل علاقه آنها به استفاده از NFT مزایایی است که جدا از دیدگاه تجاری به ارمغان می آورد. NFL تصمیم گرفته است از بلیط های یادبود به عنوان NFT برای شرکت کنندگان در بازی ها استفاده کند. این بلیط های یادبود از NFL برای بیش از 100 بازی فصل در دسترس خواهد بود. برای دومین سال متوالی به میراث خود در استفاده از NFT برای بازی های فصلی ادامه داده است.

NFL توسط Ticketmaster غول فروش بلیط در تهیه و استفاده از NFTها کمک می کند. کاربران می توانند این بلیط های NFT را هنگام ورود به ورزشگاه اسکن کنند. بنابراین، این استفاده از NFT، سایر سازمان‌دهندگان رویدادهای ورزشی را تشویق می‌کند تا به سمت استفاده نوآورانه از NFT بروند. استفاده سال قبل از NFT توسط لیگ ملی فوتبال نمونه ای از موفقیت این استراتژی است.

اطلاعیه NFL برای NFTهای یادبود

همانطور که NFL استفاده از بلیط های مجازی را در قالب NFT اعلام کرده است، مشتریان می توانند آنها را در بازارهای خاص بفروشند. امسال تغییری در بلاک چین تولید بلیط رخ داده است. قبلاً NFL بلیت‌ها را برای 21 بازی معمولی و برخی بازی‌های پس از فصل در Polygon ضرب کرده بود، در حالی که امسال، آنها در Flow ساخته می‌شوند. این تغییر در نتیجه مشورت بین Ticketmaster و مدیریت NFL رخ داده است.

به گفته شریک اصلی مدیریت بلیط، Ticketmaster، این تغییر ادامه استفاده از فناوری های نوآورانه برای بازی ها است. به گفته بابی گالو، معاون ارشد توسعه کسب و کار باشگاه در لیگ ملی فوتبال، این تلاشی برای بررسی گزینه های آینده در فناوری های نوظهور است.

به گفته وی، هم برای سازمان برگزارکننده و هم برای هواداران که می توانند از نوآوری در فناوری بهره ببرند، مزایایی به همراه خواهد داشت. این نه تنها در طول بازی ها تعامل ایجاد می کند، بلکه مشتریان را به بازارهای NFT جذب می کند. گسترش NFT ها به بیش از 100 بازی، هجوم عظیمی را به بازار دیجیتال وارد می کند. در سال های آینده ممکن است شاهد گسترش بیشتری در این زمینه باشیم.

نتیجه

NFL قصد دارد از NFT به عنوان بلیط یادبود در فصل امسال برای بیش از 100 بازی استفاده کند. این پروژه با همکاری Ticketmaster اجرا می شود که استفاده از بلیط های دیجیتال برای ورود را سازماندهی می کند. این NFT ها در FLOW ساخته شده اند و می توانند بعداً بازخرید شوند.