منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • Chipotle گزینه پرداخت کریپتو را پذیرفته است

Chipotle گزینه پرداخت کریپتو را پذیرفته است

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

Chipotle اکنون به مشتریانی که قصد دارند هزینه غذای خود را با دارایی های دیجیتالی پرداخت کنند، این امکان را می دهد که این کار را در سراسر رستوران های زنجیره ای شرکت انجام دهند. طبق به روز رسانی چندین خبرنگار، مشتریانی که قصد استفاده از این سرویس را دارند، می توانند آن را در تمامی 2950 شعبه آن در ایالات متحده دریافت کنند. در این خبر همچنین اشاره شده است که Flexa، شرکتی که به خدمات پرداخت کمک می کند تا بر همه پرداخت ها با استفاده از دارایی های دیجیتال نظارت کند، استخدام کرده است.

Chipotle حدود 98 دارایی دیجیتال را می پذیرد

شرکت پرداخت در توییتر به اعلام به روز رسانی دیروز، تأیید می کند که معامله گران اکنون می توانند از خدمات آن برای خرید غذا در رستوران استفاده کنند. Flexa در حال حاضر از حدود 98 دارایی دیجیتال در سراسر پلتفرم خود پشتیبانی می کند و مشتریان می توانند از هر یک از دارایی ها برای پرداخت استفاده کنند. با این حال، تا این لحظه، Chipotle اعلامیه رسمی که این به‌روزرسانی را تأیید کند، ندارد.

Chipotle اکنون در رتبه‌هایی رشد کرده است و به یکی از بزرگترین شرکت‌هایی تبدیل شده است که از طریق تیم خود با Flexa وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده است. سایر بانک‌هایی که در حال حاضر از مزایا بهره می‌برند عبارتند از Regal Theatres و یکی از بزرگترین بانک‌های السالوادور، Bancoagricola. Chipotle قبلاً در چند سال گذشته دست خود را در رمزارزها فرو برده است. این را آخرین روز Burrito نشان می دهد که در آن 10000 دلار دارایی دیجیتال اهدا کرد.

رستوران های بیشتری وارد فضای کریپتو می شوند

در طول جشن روز Burrito، Chipotle به کاربران دستور داد تا یک کد ترکیبی را به درستی دریافت کنند. اگر کاربران در این چارچوب زمانی موفق شوند، می‌توانند 25000 دلار یا یک Burrito رایگان برنده شوند. این بازی با مشارکت مهندس معروف ریپل، استفان توماس انجام شد. مدیر اجرایی Ripple به خاطر فراموش کردن رمز عبور یک گاوصندوق حاوی بیش از 7000 بیت کوین مشهور است. در حال حاضر، بیت کوین در گاوصندوق که هنوز باز نشده است، بیش از 208 میلیون دلار ارزش دارد. علاوه بر Chipotle، رستوران‌های دیگری نیز شروع به ورود به بخش کریپتو کرده‌اند. یکی از این موارد، هدایای کریپتو برگر کینگ در ارتباط با رابینهود بود.

این هدیه باعث شد مشتریان مقادیر مختلفی را در بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال برنده شوند. مک‌دونالدز، شرکتی که قبلاً مخالف بخش کریپتو بود، اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد یک رستوران مجازی در Metaverse راه‌اندازی کند که در آن کاربران می‌توانند غذاهای واقعی و مجازی خریداری کنند. بازرگانان عزم خود را برای گسترش خدمات خود با ادامه حضور کاربران بیشتر در بازار تکرار کرده اند. اگرچه یک نظرسنجی اخیر تعداد شرکت‌هایی را که کریپتو می‌پذیرند 4 درصد نشان می‌دهد، این رقم می‌تواند در آینده به حدود 60 درصد برسد.