منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • کریستال پالاس برای ورود به دنیای متاورس و NFT خوشحال است

کریستال پالاس برای ورود به دنیای متاورس و NFT خوشحال است

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

کریستال پالاس اف سی، یک تیم فوتبال در لندن، اخیرا تصمیم گرفته است به روند استفاده از توکن های غیر قابل تعویض برای افزایش تعامل طرفداران خود بپیوندد. از آنجایی که محبوبیت توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در حال افزایش است، بسیاری از شرکت ها، باشگاه ها و شخصیت ها در سراسر جهان به این روند می پیوندند. NFT ها به رسانه های جذاب تر، مانند آیتم های مجازی «داخلی» که برای خرید و تجارت در دسترس هستند، و همچنین برای تجربه ها و جوایز ویژه با افراد مشهور یا VIP، اجازه می دهند.

کریستال پالاس تصمیم گرفت راه دیگر بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال را دنبال کند، از جمله باشگاه معروف فوتبال فرانسه پاریس سن ژرمن که در اواسط ماه مارس برای ثبت علامت تجاری مرتبط با NFT اقدام کرد.

باشگاه فوتبال کریستال پالاس در حال پیروز شدن در نبرد برای ورود به دنیای متاورس است. کریستال دو پرونده برای نام و لوگوی “سر شیر” و لوگوی “تروفی” به USPTO ارسال کرده است.

علاقه گسترده به متاورژن

NFTها یکی از هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌ها در کریپتو هستند، زیرا می‌توان از آن‌ها برای ایجاد دارایی‌های دیجیتالی واقعاً منحصربه‌فرد استفاده کرد که می‌توانند در بلاک چین معامله شوند. علاوه بر این، آنها راه بسیار خوبی برای برندها و سازمان ها برای ایجاد روابط عمیق تر با مخاطبان خود با ارائه چیزهای واقعاً بی نظیر هستند. و با ظهور واقعیت مجازی (VR)، هرگز زمان بهتری برای شروع وجود نداشت!

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال و بازیکن منچستریونایتد اخیراً وارد یک شراکت انحصاری چند ساله NFT با بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات شده است. رونالدو گفت که از همکاری با تیم “برای ساختن چیزی که می تواند به عنوان یکی از بهترین پروژه ها در آینده طبقه بندی شود” هیجان زده است.

کریستال پالاس یک تیم فوتبال لیگ برتر از جنوب لندن است. این تیم در سال 1905 تأسیس شد و در سال 1924 در پارک سلهرست شروع به بازی کرد. کریستال در مسابقات بزرگ موفقیت چندانی کسب نکرده است اما جوایزی را برای سیستم جوانان خود دریافت کرده است و توسط چندین روزنامه بریتانیایی به عنوان “سرگرم کننده ترین تیم انگلیسی دهه” انتخاب شده است.

همه گیری کووید-19 دوران سختی برای همه بوده است. اما همچنین به سازمان‌های ورزشی، بازیکنان و هواداران فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد از دارایی‌های منحصربه‌فرد خود و ایجاد جریان‌های درآمد جدید ارائه کرده است.

متاورس و NFT در ورزش جا افتاده اند

سازمان های ورزشی به دنبال فناوری های جدید برای تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی خود و ارتباط با طرفداران به روش های جدید هستند. NFT ها نمایش دیجیتالی از دارایی های دنیای واقعی هستند که دارای ارزش در بلاک چین هستند و می توان آنها را معامله کرد، فروخت یا در بازی ها استفاده کرد. آنها منحصر به فرد هستند و نمی توان آنها را تکرار کرد یا به سرقت برد. سازمان‌ها از NFT برای بازاریابی دارایی‌های منحصربه‌فرد بازیکنان خود، مانند لباس‌های لباس یا دیگر یادگاری‌ها، استفاده می‌کنند و با ایجاد مجموعه‌هایی که می‌توانند در چندین بازی از آن استفاده کنند، تعامل طرفداران را افزایش می‌دهند.

NFT ها نمایش دیجیتالی از دارایی های دنیای واقعی هستند که دارای ارزش در بلاک چین هستند و می توان آنها را معامله کرد، فروخت یا در بازی ها استفاده کرد. آنها منحصر به فرد هستند و نمی توان آنها را تکرار کرد یا به سرقت برد.

اوایل سال جاری، The Atlanta Hawks با یک شرکت فناوری مستقر در آتلانتا برای تولید توکن‌های غیرقابل تعویض دارای مجوز، که به عنوان NFT نیز شناخته می‌شوند، همکاری کرد. در نتیجه، طرفداران هاکس می توانند برای هنر پیشنهاد دهند و به آیتم ها و تجربیات انحصاری دسترسی داشته باشند. این یک راه جدید و هیجان انگیز را برای طرفداران باز می کند تا در تیم های ورزشی خود درگیر شوند و مالکیت برخی از جنبه های حرفه ای بازیکنان مورد علاقه خود را به دست آورند.

NFT ها برای خرید کالا یا تماشای رویدادهای پخش زنده استفاده می شوند. هدف آنها این است که کل طرفداران ورزش را لذت بخش تر و لذت بخش تر کنند. و شکی نیست که آنها در حال جلب توجه هستند: طبق یک مطالعه اخیر Deloitte، بیش از 5 میلیون طرفدار ورزش تا سال 2022 NFT خواهند داشت. این امر از طریق تخفیف، تبلیغات و هدایا انجام خواهد شد. بر اساس همین تحلیل، معاملات NFT در طول سال بیش از چهار برابر خواهد شد. NFT های ورزشی در معاملات سال 2021 بیش از 1 میلیارد دلار تولید کردند، اما انتظار می رود در سال 2022 از 2 میلیارد دلار فراتر رود.