فرمول یک اعلام کرده است که هشت علامت تجاری برای مخفف F1 خود در چندین بخش از صنعت کریپتو ثبت کرده است. این حرکت به این معنی است که شرکت مسابقهای به دنبال جمعآوری یک پای قوی در اکوسیستم Web3 است. در بیانیه ای که توسط وکیل مسئول تشکیل پرونده ارائه شده است، پلت فرم مسابقه اتومبیل رانی این پرونده را در تاریخ 5 اکتبر در بیش از هشت بخش از بازار کریپتو انجام داد.
فرمول یک هشت علامت تجاری را اعلام می کند
در بیانیه، افسر مسئول ذکر شده این علائم تجاری تمام محصولات آن را در سراسر رمزارز، بلاک چین، بازارها، NFT ها و فروشگاه های خرده فروشی مجازی و غیره پوشش می دهد. این علامت تجاری همچنین به این معنی است که شرکت در حال برنامه ریزی برای ورود پیشگامانه به این بخش است. همچنین به این معنی است که فرمول یک در حال بررسی برنامه هایی برای ایفای نقش اصلی در کل بخش کریپتو است. علاوه بر پوشش اکوسیستم Web3، این شرکت همچنین میخواهد سایر جنبههای مجازی بازار را نیز تحت پوشش قرار دهد، که شامل کالاهای مجازی فروخته شده به خریداران از نظر کلکسیونی میشود.
اکوسیستم Web3 به روی شرکت کنندگان بیشتری باز می شود
علامت تجاری ثبت شده در بخش فناوری بلاک چین باعث ورود این شرکت به جنبه مالی بازار کریپتو نیز خواهد شد. این بدان معناست که توسعه یک دارایی یا توکن دیجیتالی دور از ذهن نیست. این علامت تجاری جنبه سرگرمی مجموعه های دیجیتال را نیز پوشش خواهد داد. این جنبه شامل NFTها و واقعیت مجازی و افزوده می شود. چند ماه پیش، این شرکت اعلام کرد که یک علامت تجاری در ایالات متحده برای استفاده از محصولات خود در نوار لاس وگاس به ثبت رسانده است. در آن زمان، برنامههایی برای فهرستبندی طیف وسیعی از محصولات و کالاهای متعلق به شرکت مسابقات اتومبیل رانی وجود داشت.
این در سال آینده زمانی که شرکت میزبان مسابقه منطقه ای خود باشد، آغاز خواهد شد. F1 یکی از معدود شرکت هایی است که ورود بزرگی به اکوسیستم Web3 ایجاد کرده است. اگرچه این اکوسیستم هنوز در اولین مرحله خود است، اما حمایت های زیادی را به خود دیده است که باعث رشد فوق العاده آن شده است. مدیران دارایی نیز هجوم گسترده ای به اکوسیستم Web3 داشته اند. یکی از آنها شامل عرضه اخیر محصولات Bitwise برای سرمایه گذاران در مقیاس بالا است.