منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • طرح منحصر به فرد NFT حراج خودروهای لوکس پورشه

طرح منحصر به فرد NFT حراج خودروهای لوکس پورشه

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

  • خودروسازی لوکس طرح منحصر به فرد NFT را به حراج می گذارد
  • مدیرعامل پورشه می گوید که از مشتریان جوانتر با NFT استفاده می کند

بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFTs) امسال به طرز باورنکردنی رشد کرد و به نظر نمی رسد که به دلیل اینکه خودروساز لوکس پورشه برای معرفی NFT خود به سایر سازمان های بین المللی در بخش های مختلف اقتصاد ملحق می شود ، دست از تلاش بردارد.

خودروساز لوکس آلمانی که اخیراً برنامه مبتنی بر توکن را راه اندازی کرده است ، اعلام کرد که طرح های منحصر به فرد طراحی را به عنوان بخشی از اولین طرح NFT خود ارائه می دهد.

طبق اعلام ، خریداران و طرفداران می توانند برای طرح طراحی منحصر به فرد از 2-5 اوت پیشنهاد دهند. طبق گفته این خودروساز لوکس ، درآمد حراج برای تأمین آب پاک در مناطق مورد نیاز جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

قابل ذکر است که پیتر وارگا ، مدیر طراحی بیرونی پورشه ، این طرح را که به حراج گذاشته می شود ، تهیه می کند و به گفته طراح 42 ساله ، ابتکار جدید برای او یک تجربه کاملاً جدید است و او از اجرای آن بسیار خوشحال شد.

وارگا در ادامه خاطرنشان کرد که این طرح شامل ترکیبی از Taycan Cross Turismo با 911 خواهد بود. به گفته وی ، این طرح شامل زبان طراحی خودروی اسپرت نمادین پورشه با جوانترین عضو در مدل خواهد بود.

قابل ذکر است ، بازار محبوب هنرهای دیجیتال در Ethereum ، SuperRare بر حراج طرح نظارت خواهد کرد و برنده حراج خودروهای لوکس نقاشی را به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی دریافت می کند.

طبق بیانیه SuperRare ، درآمد حراج را به Viva con Agua ، یک سازمان غیرانتفاعی (NGO) که به دسترسی جهانی به آب آشامیدنی پاک ، بهداشت و بهداشت کمک می کند ، اهدا می کند.

مدیرعامل خودروسازی لوکس از NFT برای جذب مشتریان جوان استفاده می کند

در همین حال ، الکساندر پوللیچ ، مدیر اجرایی Porsche Deutschland از ابتکار جدید NFTs هیجان خود را ابراز کرده است. او توضیح داد که برنامه NFT باعث می شود تا مشتریان جوانتر به بخش خودروهای لوکس برسند.

پولیچ ، خاطرنشان کرد که علاوه بر استقبال از مشتریان جدیدتر ، حرکت NFT روی مشتریان پورشه متمرکز خواهد شد که او به عنوان مجموعه داران پرشور توصیف کرد. او توضیح داد که طرح NFT مطابق با دیدگاه پورشه است.

قابل ذکر است که پروژه NFT با کمک Fanzone ، یک استارتاپ مستقر در آلمان و در ماه ژوئن توسط زیرمجموعه Porsche Digital GmbH این خودروساز لوکس تاسیس شد.

با این وجود ، توجه به این نکته ضروری است که بازار NFT همچنان در حال رشد چشمگیر است. داده های بازار نشان می دهد که در سه ماهه دوم سال جاری با 2.5 میلیارد دلار فروش که بالغ بر 13.7 میلیون دلار در نیمه اول سال 2020 است ، به بالاترین سطح خود رسید.

همچنین ، با توجه به NonFungible ، پلتفرمی که معاملات NFT را در بلاک چین اتریوم تجمیع می کند ، خریداران از ماه مارس بیشتر از 10000 تا 20000 نفر در هفته بوده اند که از فروشندگان بیشتر است.