منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • شرکت مخابراتی اسپانیا از پذیرش Web3 خبر داد

شرکت مخابراتی اسپانیا از پذیرش Web3 خبر داد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

شرکت مخابراتی اسپانیایی Telefonica اعلام کرد که پس از اعلام به‌روزرسانی جدیدی که به نفع کاربرانش خواهد بود، وارد اکوسیستم Web3 می‌شود. طبق به‌روزرسانی جدید، این شرکت متعاقباً به کاربران اجازه می‌دهد قبض‌های مخابراتی خود را در چندین دارایی دیجیتال از جمله بیت‌کوین پرداخت کنند. این به‌روزرسانی جدید نشان می‌دهد که چگونه اسپانیا همچنان در پذیرش دارایی‌های دیجیتال در سراسر جهان تسلط داشته است.

مخابرات اسپانیایی امکان پرداخت رمزنگاری را فراهم می کند

طبق بیانیه منتشر شده توسط این شرکت اسپانیایی، کاربرانی که قصد دارند از دارایی های دیجیتال برای پرداخت هزینه خدمات خود استفاده کنند، می توانند این کار را از طریق یک بازار انجام دهند. شرکت مخابراتی از شراکت خود با Bit2Me برای ارائه این روش پرداخت پیشرو استفاده کرد. Bit2Me همچنین به همکاری بین هر دو شرکت هنگام جشن گرفتن روز متاورز شرکت مخابراتی اسپانیایی اشاره کرده بود.

بر اساس این بیانیه، دارایی‌های دیجیتالی مانند اتریوم و بیت‌کوین برای پرداخت‌ها فعال می‌شوند و در عین حال استیبل کوین‌هایی مانند USDC را اضافه می‌کنند. علاوه بر افزودن روش پرداخت دارایی های دیجیتال، تلفونیکا همچنین اعلام کرده است که با یک شرکت نرم افزاری که متاورس آن را ایجاد می کند، وارد مشارکت خواهد شد. هر دو شرکت برای پیشبرد واقعیت گسترده فعلی که شرکت روی آن کار می کند، با هم کار خواهند کرد.

تلفونیکا وارد بخش NFT شد

در بیانیه‌ای توسط یکی از مدیران شرکت اسپانیایی Telco، این شرکت با شرکت نرم‌افزاری وارد مشارکت شد تا برای آینده‌ای با زیرساخت‌های خود آماده شود. این بدان معناست که هر دو شرکت باید با ارائه محصولات و خدمات جدید برای کاربران در سرتاسر بازار، راه‌هایی را برای ماندن در صدر بازار بررسی کنند. آخرین جنبه ورود به اکوسیستم Web3 که شرکت به آن دست زد، حمله جدید آن به صحنه NFT است. شرکت مخابراتی اسپانیا اخیراً اعلام کرد که بازار خود را شناور کرده است که معامله گران می توانند با استفاده از کیف پول Metamask با آن تعامل داشته باشند.

این اولین باری نیست که تلفونیکا وارد عرصه ارزهای دیجیتال می شود. در سال 2019، این شرکت اعلام کرد که برای کمک به استارت‌آپ‌های جدید در زمینه هوش مصنوعی ابتکاری را آغاز می‌کند. این حرکت بخشی از یک طرح بزرگ برای کمک به شرکت های سنتی برای کنار آمدن با فناوری های جدید بود. همچنین با برخی از شرکت های آلمانی برای کمک به کاربران در حل مسائل مربوط به پرداخت های کسر شده از خدمات رومینگ همکاری داشت.