منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • سفر آرم بیت کوین از زمان عرضه آن در بازار در سال 2008

سفر آرم بیت کوین از زمان عرضه آن در بازار در سال 2008

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

TL; DR خرابی

  • آرم بیت کوین و ارز به 13 سال قبل از انتشار وایت پیپر اولیه ساتوشی ناکاموتو در 31 اکتبر 2008 باز می گردد.
  • لوگوی آن همچنین داستانی را در پس عملکرد و الهامات خود نشان می دهد، بدون ذکر چشم انداز و موفقیت های آن در بازار.

31 اکتبر 2008، روزی بود که جهان وایت پیپر اصلی پروژه بیت کوین را دید و تقریباً در همان زمان، لوگوی بیت کوین معرفی شد. این روز همچنین فناوری بلاک چین را به جهان نشان داد و اولین و برترین ارز دیجیتال در بازار امروز را به نمایش گذاشت. از ارزش ناچیز آن در آن زمان تا جایی که اکنون وجود دارد، نشانه واضحی از پیشرفتی است که دنیای ارز دیجیتال تجربه می کند.

با این حال، بسیاری از داستان چگونگی پیدایش لوگوی آن را نمی دانند. علاوه بر این، بسیاری روز انتشار وایت پیپر بیت کوین را با زمانی که لوگوی بیت کوین به علاقه مندان آن معرفی شد اشتباه می گیرند. اولین لوگوی بیت کوین در سال 2008 به وجود آمد، اما جدول زمانی هنوز مشخص نیست. این لوگو از آن زمان تاکنون دو بار تغییر کرده و به آرم فعلی در بازار تبدیل شده است.

در حالی که جامعه کریپتو می‌تواند لوگوی اول و دوم را مدیون ساتوشی ناکاموتو باشد، سومین (و لوگوی فعلی بیت‌کوین) توسط Bitboy بود. لوگوی اول دارای حروف اول BC در وسط بود، در حالی که بقیه دارای علامت B بودند. لوگوی بیت کوین در حال حاضر دارای یک B مایل به رنگ سفید است در حالی که با پس زمینه زرد احاطه شده است. با این وجود، این به چه معناست؟

معنی آرم بیت کوین

جزء قابل توجه اولین لوگوی بیت کوین، رنگ طلایی در پس زمینه بود. این باور ساتوشی به بیت کوین را به عنوان طلای دیجیتال به تصویر کشید.

این سکه قابلیت استفاده، امنیت و گزینه های پرداخت را با پیشرفت فعلی مدیریت کرده است و این باور را به عنوان یک سرمایه گذاری درست به اثبات می رساند. علاوه بر این، با توجه به افزایش قیمت طلا در سال گذشته، به طلا رقیب بزرگی به عنوان ذخیره ارزش می دهد.

در 24 فوریه 2010، ساتوشی از طرح لوگوی جدید پرده برداری کرد که شامل پس زمینه طلایی و B آغشته به علامت دلار بود. فیل ویلسون یکی از علاقه مندان به طراحی این طرح بود. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آرم بیت کوین حاوی الگوریتم های ریاضی است که ممکن است ماهیت عملکرد آن را نشان دهد.

بعداً، Bitboy برای کمک به لوگوی فعلی که به طور گسترده برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و همتایان مالی سنتی آنها شناخته شده است، وارد صحنه شد. به گفته فیل، Bitboy این طرح را در سال 2010 قتل عام کرد و در نتیجه علامت B طلایی به وجود آمد. با این حال، طراحی Bitboy، با الهام از Mastercard، روند را جلب کرد و جای لوگوی BTC 2010 را گرفت.

نکات اضافی

مفهوم لاگ بیت کوین شامل قرار دادن یک لوگوی همه کاره است که با بسیاری از حالت ها همگام است. طراحی سعی کرد ساده باشد و در عین حال ارتباط خود را در بیان داستان BTC حفظ کند. همچنین به عنوان نمادی منحصر به فرد به روز است که توجه جامعه مالی را به خود جلب می کند.

پس زمینه نارنجی انتخاب جسورانه ای بود که تسلط خود را به اقتصاد جهانی می رساند. دایره ای که این مفهوم را احاطه کرده است نشان دهنده چرخه بی پایانی است که سکه در بازارها خواهد داشت.

علاوه بر این، چشم انداز خود را در ایجاد راحتی در ارسال وجه بدون محدودیت در سطح جهانی نشان می دهد. نکته ای که ارزش بررسی دارد این است که لوگو حق چاپ ندارد و به هر کسی اجازه می دهد از آن استفاده کند.

با این حال، غیرقابل انکار است که بیت کوین درهایی را به روی چیزی که به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری سودآور برای بسیاری باز می شود، باز کرد.

عدم تمرکز، حواله های فوری با هزینه کم، امنیت شبکه بالا، توسعه فناوری بلاک چین و مهمتر از همه، حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن را معرفی کرد.

پیشرفت‌های جاری در شبکه، قابلیت استفاده آن را گسترش می‌دهد و به حفظ تسلط آن در فضای مالی دیجیتال و سنتی کمک می‌کند. با این وجود، فراموش نکنید که کریپتو همچنان بی ثبات است و ممکن است خسارات زیادی را متحمل شود.