منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • رستوران های فست فود مجموعه های NFT را راه اندازی می کنند

رستوران های فست فود مجموعه های NFT را راه اندازی می کنند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

• مک دونالد یکی از آخرین شرکت های فست فود است که NFT های خود را ایجاد کرده است.
• تجارت NFT سود زیادی برای شرکت های چند ملیتی به همراه دارد.

NFT ها بر چندین گروه مسلط بوده اند و همچنین در فست فودها نفوذ کرده اند و چندین شرکت قطعات مجازی خود را منتشر کرده اند. برخی از شرکت ها مانند Burger King ، Taco Bell یا زنجیره چند ملیتی مک دونالد در این روش حراج جدید با مشارکت بسیاری از مردم روبرو شده اند.

همه چیز نشان می دهد که حراج توکن های غیر قابل تعویض می تواند به طور بالقوه سود این زنجیره های غذایی را بهبود بخشد و به این زودی ها به جایی نمی رسند. این شرکت ها همچنین از تجارت NFT برای تبلیغات خود استفاده می کنند و در عین حال با فروش کلکسیون خود درآمد بیشتری کسب می کنند.

بازار NFT در زنجیره های فست فود

فست فود

از سال گذشته، بازار توکن های غیر قابل تعویض برای هنرمندان و ظاهراً برای فست فودهای زنجیره ای اهمیت پیدا کرده است. هنگامی که در سه ماهه اول سال ، قطعات NFT خود را ارائه کردند ، شرکت هایی مانند Taco Bell از این تجارت مجازی سود برده بودند و آنها را به اولین شرکت غذایی تبدیل کرده بود که وارد بازار مجازی شد.

در این حراج ، این شرکت قطعه Taco-Art خود را با ارزش بالای 10 اتریوم نشان داد که معادل بیش از 40000 دلار است. پس از این ارائه عالی ، شرکت آمریکایی گفت که بیشتر سود آن به سازمان های غیردولتی رسید.

اما شرکت‌هایی مانند برگر کینگ هفته‌ها پس از اعلام تاکو بل وارد تجارت NFT شدند. این شرکت فست فود کلکسیون های خود را “Keep it Real Meals” عرضه کرد ، که پس از خرید 3 عدد NFT ، علاقه مندان می توانند سالانه از همبرگر استفاده کنند.

پیتزا هات نیز با پروژه Favorite 1-B خود در این حراجی های NFT شرکت کرده است. این شرکت اولین و تنها مجموعه توکن های غیر قابل تعویض خود را در ماه مارس معرفی کرد و موفقیت آمیز بود.

سرانجام ، این موج جدید حراج ها مک دونالد را متقاعد کرد و پروژه ای را با بیش از 180 NFT در دسترس راه اندازی کرد. طرح NFT ارزشمندترین زنجیره چندملیتی به افتخار امتیاز جدید در قلب چین “مکعب بزرگ مک روبیک” نام گرفت.

کمپین های بازاریابی با NFT

شرکت‌های چندملیتی فست فود، NFT‌ها را برای دسترسی به آن‌ها در کمپین‌های بازاریابی آزمایش کرده‌اند. این شرکت‌ها دریافته‌اند که حراج‌هایی با توکن‌های غیرقابل تعویض به دلیل توجهی که در افراد به خود جلب می‌کند، اولویت دارند. با توجه به اینکه اکثر مردم می دانند NFT چیست یا داشتن آن در این مقطع از سال چقدر اهمیت دارد.

شرکت های فست فود به این مزایده های مجازی ادامه می دهند تا زمانی که دیگر از لحظه ای به بعد دیگر مربوط نباشند. اما بر اساس مطالعات، NFT ها آینده خوبی در پیش رو دارند. این بازار جایگزین ارزهای دیجیتال می تواند بخشی از واقعیت جدید باشد و حراج های سنتی را پشت سر بگذارد.

اکثر این قطعات NFT در وب سایت هایی مانند OpenSea به حراج گذاشته شده اند ، بنابراین علاقه مندان باید منتظر انتشار مجموعه های جدید باشند.