جنرال بایت، تولید کننده دستگاه های خودپرداز بیت کوین، اعلام کرده است که به مشتریان میزبان ابری خود که در اوایل سال جاری به دلیل یک حادثه امنیتی متحمل ضرر مالی شده اند، جبران می کند. Cryptopolitan قبلاً گزارش داده بود که یک مهاجم توانسته است به رمزهای عبور، کلیدهای خصوصی و وجوه از کیف پول های داغ میزبانی شده توسط General Bytes بین 17 و 18 مارس دسترسی داشته باشد. سازنده ATM در گزارشی پس از حادثه در 23 مارس جزئیات این حمله را شرح داد و از آن زمان به سرعت حرکت کرده است. برای تامین غرامت برای مشتریان خود.
جنرال بایتز بیانیه ای منتشر کرد و گفت: “ما اقدامات سریعی را برای جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز بیشتر به سیستم های خود انجام داده ایم و هر کاری که می توانیم برای محافظت از مشتریان خود انجام می دهیم.” اعتقاد بر این است که این حمله منجر به ارسال حداقل 56 بیت کوین (BTC) به ارزش بیش از 1.5 میلیون دلار و 21.82 اتر (ETH) به ارزش تقریبی 37000 دلار به کیف پول های مرتبط با هکر شده است. این شرکت به طور گسترده تأثیر نقض را بررسی کرده است و به کار سخت برای بهبود پروتکل های امنیتی و جلوگیری از وقوع رویدادهای مشابه در آینده ادامه می دهد.

جنرال بایت علاوه بر بازپرداخت هزینه مشتریان آسیب دیده، از همه مشتریان می خواهد که به نصب سرور خود میزبان با فناوری شبکه خصوصی مجازی (VPN) انتقال یابند. این شرکت سرمایه گذاری زیادی بر روی منابع انسانی اضافی برای پشتیبانی از فرآیند مهاجرت سیستم های موجود انجام می دهد. علاوه بر این، اکثر اپراتورهای ATM که از نصب سرورهای خود میزبان با فناوری VPN استفاده می کنند تحت تأثیر هک قرار نگرفتند.
در 18 مارس، جنرال بایتز یک بولتن انتشار پچ منتشر کرد که در ابتدا به مشتریان در مورد حمله احتمالی هکرها هشدار داد. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، سازنده ATM خدمات ابری خود را تعطیل کرده است. در بیانیهای رسمی، شرکت مستقر در پراگ تعهد خود را به حفاظت از دادهها و سرمایههای مشتریان ابراز کرد: «ما برای هر گونه ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی میکنیم و متعهد به خدمت به مشتریان خود با صداقت و حرفهای هستیم.» جنرال بایت از زمان تأسیس خود، بیش از 15000 دستگاه خودپرداز بیت کوین را به خریداران 149 کشور در سراسر جهان فروخته است.