منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • جایزه استخر ، پلت فرم NFT منحصر به فرد برای راه اندازی تعامل با نام تجاری

جایزه استخر ، پلت فرم NFT منحصر به فرد برای راه اندازی تعامل با نام تجاری

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

  • افتتاح استخر جایزه در انتاریو ، کانادا.
  • بستری برای کمک به مارک ها ، اینفلوئنسرها برای مشارکت جوامع در سطح جهانی.

جایزه استخر ، یک پلت فرم یکپارچه که به برندها ، تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا قدرت می دهد و جوامع سراسر جهان را درگیر خود می کند ، روز چهارشنبه از راه اندازی این پلتفرم خبر داد.

Award Pool که در مارس 2020 تأسیس شد و توسط کارآفرین و مدیرعامل با تجربه ، Reuven Cohen اداره می شد ، ابزارهایی را در اختیار مارک ها و سازندگان محتوا قرار می دهد تا بتوانند کمپین ها را با چالش های اجتماعی و درون بازی که برای جوامع آنها ارائه شده است ، بازی کنند.

در بیانیه مطبوعاتی ، این شرکت همچنین اولین مشارکت خود را با So.Co ، یک پلت فرم رسانه ای مبتنی بر تصویر ، که موسیقی ، شیوه زندگی مرتبط و محتوای فرهنگی مرتبط را جشن می گیرد ، اعلام کرد.

با هم ، جایزه استخر و So.Co با مشارکت آنها در چالش های کسب امتیاز و پاداش های NFT ، فرصتی جدید برای ارتباط موسیقی دانان با طرفداران ایجاد می کند ، که بهترین استراتژی ها را برای رشد و فعال سازی مخاطب تعریف می کند.

کوهن می گوید: “مأموریت ما این است که به برندها و افراد قدرت ایجاد گروه های پر جنب و جوش پیروان ، طرفداران و مشتریان را بدهیم.”

برای دستیابی به این هدف ، جایزه استخر یک پلت فرم نوآورانه ایجاد کرده است که تجربیات را افزایش داده و مشارکت جامعه را افزایش می دهد و کاربران را قادر می سازد تا شگفتی های منحصر به فرد را به صورت امن در یک مکان جمع آوری کنند. “

قطع ارتباط بین مخاطبان سنتی و دیجیتالی با استخر جایزه

جایزه استخر در درجه اول برای جذب بومیان دیجیتال ، از جمله Gen Z طراحی شده است ، که معمولاً بین پاداش های فیزیکی و دیجیتالی فرقی قائل نمی شوند.

از آنجا که این گروه با کانال های تبلیغاتی سنتی ارتباط برقرار نمی کند ، مارک ها برای برقراری ارتباط معنادار مشکل دارند. این امر نیاز به روشهای جایگزین برای کمک به ارائه داستانهایی دارد که مخاطبین هدف آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کرده و در این راه به آنها پاداش می دهد.

این پلتفرم این معضل را از طریق پلتفرم جدید و خلاقانه خود حل می کند که به کاربران امکان می دهد در چالش ها شرکت کنند ، امتیاز کسب کنند و جوایز توکن غیر قابل تعویض (NFT) را از طریق یک ابزار آسان برای استفاده استفاده کنند.

این پلتفرم پاداش های NFT ، پلت فرم مدیریت NFT ، چالش های درون بازی ، برنامه وفاداری ، چالش های اجتماعی و بازی ، چالش های Trivia و Scavenger و چالش های رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.

جایزه استخر توسط Alex Falconer ، CFO ، Ahmad Al Jamal ، COO و Brenda Cohen ، معاون ارتباطات بازاریابی تاسیس شده است.