بینشی از بازار نزولی
ترس زیادی در بازار خرسی وجود دارد.
اما همه چیز بهتر از آن است که فکر می کنید
![]()
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
4 میلیون بارگیری ماهانه برای آن وجود دارد "اترها" بسته ای که توسط توسعه دهندگان web3 برای توسعه dapp استفاده می شود.
(از 1 میلیون در ماه در ژانویه 2021)
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
2.4 میلیون بارگیری ماهانه برای بسته web3 رقیب وجود دارد.
به عنوان مثال – توسعه دهندگان هنوز در حال توسعه هستند.
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
هر هفته حدود 7.5 میلیون تراکنش در شبکه اتریوم انجام می شود.
بیش از 1 میلیارد تراکنش انجام شده است @ethereum از سال 2020
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
بیش از 51.3 میلیون قرارداد هوشمند ایجاد شده است @ethereum تنها.
+ ده ها میلیون در زنجیره های دیگر.
+ ده ها میلیون در حال توسعه.
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
VC ها تنها در سال 2021 33 میلیارد دلار در استارت آپ های وب 3 سرمایه گذاری کردند.
و احتمالاً در سال 2022 حتی کارهای بیشتری انجام خواهد داد.زمان طولانی برای چنین سرمایه گذاری هایی وجود دارد – این شرکت ها و شبکه ها هنوز در حال ساخت هستند.
چند سال آینده باید سرگرم کننده باشد.
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
Uniswap از زمان آغاز به کار تا کنون بیش از 1 تریلیون دلار مبادله انجام داده است.
حتی در حال حاضر، هنوز حدود 250 هزار کاربر فعال ماهانه وجود دارد @uniswap تعویض نشانه ها
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
@LooksRare و @دریای آزاد هر کدام بیش از 20 میلیارد دلار حجم فروش NFT در سال 2022 انجام داده اند.
حتی ماه گذشته (در میان یک بازار نزولی):
• OpenSea بیش از 500 میلیون دلار انجام داد
• LooksRare بیش از 220 میلیون دلار انجام داد— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
کل ارزش بازار کریپتو ~ 1 تریلیون دلار است
– این 10 برابر بیشتر از 5 سال پیش است.کل ارزش قفل شده (TVL) در DeFi ~60 میلیارد دلار است
– این 10 برابر بیشتر از 2 سال پیش است
– و 100 برابر بیش از 3 سال پیش.— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
با توجه به چرخه هایپ گارتنر، به نظر می رسد که ما در حال حاضر در تنگنای سرخوردگی قرار داریم.
من شما را تشویق می کنم که شیب روشنگری را ببینید.https://t.co/PHX4HYHp2O
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
من یک خوش بین غیر منطقی نیستم. من قبلاً کاوش کرده ام که چه چیزی می تواند کریپتو را از بین ببرد.https://t.co/3JHEjQr77M
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
من حتی جرات کردم روایت های پشت بیت کوین را زیر سوال ببرم.https://t.co/UOWtFIcXDx
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
اما اکنون، من شما را تشویق میکنم که کوچکنمایی کنید – همه چیز بهتر از آن است که فکر میکنید.
توسعه دهندگان هنوز در حال ساخت هستند، شبکه ها هنوز در حال استفاده هستند.https://t.co/8zmJCkkGsC
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
شما بخشی از مهم ترین انقلاب مالی قرن هستید – از سفر لذت ببرید. pic.twitter.com/1HgBS7UBLm
— shivsak (@shivsakhuja) 2 سپتامبر 2022
تاکتیک های بازاریابی وب 3
1/ کارشناسان بازاریابی Web3 وجود ندارند.
همه در حال آزمایش هستند.
آنچه برای آنها کار می کند، ممکن است برای شما کارساز نباشد.
در اینجا فهرستی از تاکتیک های موفق بازاریابی Web3 برای برندهایی که وارد NFT می شوند، آورده شده است.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
2/ بازاریابی Web3 بدون بازاریابی Web2 وجود ندارد.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
3/ Web2: ذینفع GTM = مشتریانی که از طریق فروش و بازاریابی به دست می آیند.
Web3: ذینفعان GTM = مشتریان، توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و شرکا (جامعه)، که از طریق توکن ها و مشوق های جامعه به دست می آیند.
بیایید بررسی کنیم که چگونه مارک ها با پروژه های NFT در Web3 با موفقیت وارد بازار می شوند.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
4/ عصر گمانه زنی رو به زوال است. برای موفقیت، برندها باید در نظر بگیرند که چه سود و مزایای واقعی برای ارائه برنامه ریزی می کنند.
اصطلاح سودمندی در پروژه های جدید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
ابزار NFT = مزایا و تجربیاتی که با استفاده از NFT ها باز می شوند.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
5/ ما در مورد ابزار NFT صحبت می کنیم که به زندگی جامعه شما ارزش می بخشد.
مثال ها:
• دسترسی به یک باشگاه درجه یک فقط عضویت
• جوایزی مانند ایردراپ یا کالا
• فرصت های سرمایه گذاری
• بلیط رویدادهای فیزیکی و دیجیتالی
• بلیط ورودی به تاسیسات IRL– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
6/ Once you know what utility you want to provide, you can start to build an audience that needs it.
This is the hard part.
So where do you start?
Look for a strong purpose and discover the values of your community.
— Puddle (@getpuddle) September 2, 2022
7/ دریابید که افراد شما به چه چیزهایی اهمیت می دهند و محتوایی بنویسید که برای آنها ارزش داشته باشد.
“من جامعه هستم و جامعه من هستم.”
این یک فرآیند آزمایش است. برای رشد جامعه خود باید پیام مخاطب را پیدا کنید.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
8/ کشف کنید که افراد شما در کجا به صورت آنلاین پاتوق می کنند.
بدانید که جامعه برای چه کسی در نظر گرفته شده است. چه کسی تعلق دارد و چه کسی نیست؟
یک شخصیت کاربر خاص uber ایجاد کنید و از پلتفرم های مناسب برای تعامل با جامعه خود استفاده کنید.
محتوای مختلف را در قالب های مختلف آزمایش کنید.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
9- چیزهایی را که باعث مشارکت شما می شود، کاهش دهید. آنهایی را از دست بدهید که هیچ نتیجه ای ندارند.
شما شروع به صحبت به زبان جامعه خواهید کرد.
هنگامی که درک کردید که آنها چگونه فکر می کنند، همچنین خواهید فهمید که آنها چه تجربیاتی می خواهند.https://t.co/YrX1ijK3NJ
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
10/ مهم است که نرمترین تجربه ورود به هواپیما را داشته باشید.
برای 100 عضو اول شما، انجام کارهایی که مقیاس ندارند اشکالی ندارد.https://t.co/r8VFIt8FgM
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
11/ نمونه ای از شروع کوچک، ارسال دعوت نامه های شخصی است.
دعوت های شخصی باعث می شود اعضای جدید احساس خاصی داشته باشند. آنها احساس می کنند که به این جامعه تعلق دارند و برای مشارکت بازتر خواهند بود.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
12/ شما باید عمدی باشید و مشخص کنید که می خواهید اعضای جدید هنگام پیوستن به انجمن شما چه کاری انجام دهند.https://t.co/PuQMfelVCu
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
13/ برای ایجاد حس تعلق، به نقش ها یا تشریفاتی که می خواهید مردم در جامعه شما داشته باشند فکر کنید.
اطمینان حاصل کنید که برای اعضایی که می خواهند برای پروژه شما ارزش ایجاد کنند، جوایزی وجود دارد.
ایجاد مشترک را تشویق کنید.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
14/ با NFT ها، تاکتیک های بازاریابی برنده هر هفته در حال تغییر هستند.
همه در حال آزمایش هستند
هیچ کس دقیقاً نمی داند چه چیزی قرار است کار کند. و هر تاکتیکی برای هر پروژه ای کار نمی کند.
اما این چیزی است که بازاریابی Web3 را بسیار سرگرم کننده می کند!
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
15/ در اینجا شش تاکتیک بازاریابی مورد استفاده در پروژه های موفق NFT آورده شده است:
1. از airdrops برای توزیع توکن ها بین کاربران استفاده کنید تا به کاربران اولیه یا سایر رفتارهایی که می خواهید انگیزه دهید، پاداش دهید.
2. مسابقات ایجاد محتوا را با جوایزی برای اعضای جامعه سازماندهی کنید تا ویروسی شدن را افزایش دهید.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
16/ 3. برای رها کردن NFT خود، نقاط سفید را در لیست سفید قرار دهید، یا با یکی دیگر از کاربران توییتر همکاری کنید و اجازه دهید آنها نقاط را از بین ببرند.
4. بر کمبود تمرکز کنید. به این معنی که قبل از رها کردن، حداقل فالوورهای بیشتری نسبت به مجموعه خود داشته باشید.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
17/ 5. با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید و سهمی را پیشنهاد دهید. در عوض، آنها می توانند در مورد NFT یا RT یکی از توییت های شما صحبت کنند. امتیاز جایزه برای یک موضوع.
6. فضاهای هفتگی توییتر که در آن تیم اصلی اطلاعات ارزشمندی را با جامعه به اشتراک می گذارد. اجازه دهید اعضا نیز روی صحنه بروند.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022
18/ راه های زیادی برای ایجاد یک انجمن برای پروژه NFT شما وجود دارد و هیچ استراتژی یکسانی برای همه وجود ندارد.
باید آزمایش کنید، مناسب پیام مخاطب را بیابید و آنچه را که جامعه NFT شما را رشد میدهد دو چندان کنید.
هنگامی که یک جامعه به اندازه کافی قوی وجود دارد، باید آنها را درگیر نگه دارید.
– گودال (@getpuddle) 2 سپتامبر 2022