منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • بازار NFT فقط برای ورزش ، نشانه های سرگرمی برای راه اندازی تعیین شده است

بازار NFT فقط برای ورزش ، نشانه های سرگرمی برای راه اندازی تعیین شده است

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

  • FTX راه اندازی تنها ورزش ، سرگرمی بازار NFT.
  • FTX قبلاً بازار فقط برای مجموعه دیجیتال راه اندازی کرده بود.
  • ورزش ، مد همچنان به خوبی با فناوری NFT ترکیب شده است.

شرکت معتبر مبادله رمز ارز FTX اعلام کرده است که یک بازار NFT با محوریت فروش فقط توکن های ورزشی و سرگرمی راه اندازی می کند.

FTX این خبر را در a توییت با تاکید بر اینکه بازار NFT بر مارک های فیلم ، تلویزیون ، موسیقی ، بازی ، ورزش های الکترونیکی ، آشپزی ، شیوه زندگی و صنایع خیریه تمرکز خواهد کرد.

این شرکت مبادله رمز ارز با شرکت سرگرمی Dolphin Entertainment برای ایجاد بازار همکاری کرده است. شرکت های زیرمجموعه دلفین شامل چندین شرکت روابط عمومی برجسته در صنایع مختلف از جمله 42West ، Shore Fire Media و The Door هستند.

به گفته برت هریسون ، رئیس جمهور FTX ، شرکت سرگرمی که آنها با آن همکاری داشته اند دارای گستره وسیعی در تمام فرهنگ پاپ است. او می گوید که مبادله بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد.

برت همچنین از ایجاد بازارهایی با دلفین به دلیل توانایی آنها در دسترسی به محتوا و IP و همچنین پیشرو در روابط عمومی و بازاریابی تأثیرگذار برای هر نوع سرگرمی مهم ، ابراز هیجان کرد.

بازار FTX NFT برای کلکسیونی

قبل از راه اندازی بازار NFT برای نشانه های ورزشی و سرگرمی ، FTX بازاری را برای مجموعه های دیجیتال در ماه ژوئن توسعه داده است. بازار مجموعه ای دیجیتالی کاربران را قادر می سازد تا آنها را خریداری ، بفروشند و نگه دارند و توکن ها را به کیف پول شخصی خود برسانند.

این پلت فرم تعدادی از NFT ها را فهرست کرده است و می توان در هر دو وب سایت مبادله FTX اصلی و FTX.US به آنها دسترسی داشت.

کلاه های مارک دار ، کاپشن ، تی شرت ها و جوراب ها روی پلت فرم ذکر شده است و برخی از اشخاص ثالث دیگر NFT آنها در آنجا ذکر شده است.

FTX دور سرمایه گذاری سری B خود را در 20 جولای بسته و 900 میلیون دلار از بیش از 60 سرمایه گذار جمع آوری کرد. به گفته این شرکت ، جمع آوری کمک مالی FTX در 18 میلیارد دلار است.

ورزش ، صنعت مد و NFT

روندهای NFT همچنان در این دو صنعت عمیق تر شده است. دنیای ورزش به طور کامل از گرایش NFT و مجموعه های دیجیتال استقبال کرده است. اخیراً ، یکی دیگر از بازارهای رسمی فوتبال NFT با حضور ستاره های پرتغالی کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز.

برای دنیای مد ، خانه مد لوکس ایتالیایی دولچه و گابانا به تازگی با UNX همکاری کرده تا مجموعه ای از پوشیدنی های مد NFT را به نمایش بگذارد. آنها آن را “Collezione Genesi” (مجموعه پیدایش) می نامند.

گوچی ، یکی دیگر از مدهای لوکس ایتالیایی ، Aria NFT خود را نیز راه اندازی کرده است که پوشیدنی نیست. چندین مارک مد دیگر به طور منحصر به فرد از طریق بازی های ویدئویی وارد دنیای دیجیتال شده اند.

در درجه اول ، از فناوری NFT برای ارائه تجربه بهتر برای طرفداران و حامیان صنعت ورزش و مد استفاده شده است.