منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آیا انتشارات EverSurf محتوای ارگانیک است یا پولی؟

آیا انتشارات EverSurf محتوای ارگانیک است یا پولی؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در زمان حاضر، این غیرقابل بحث است که “محتوا پادشاه است” و برای سازمان های مختلف و کسب و کارهای جدید برای موفقیت در اینترنت بسیار مهم است. در زمانی که ایجاد و مصرف اطلاعات به سرعت در حال افزایش است، برخی از کسب و کارها و بازاریابان دیجیتال سعی می کنند از تنظیمات با پنهان کردن محتوای تبلیغاتی به عنوان مواد ارگانیک و بی طرفانه به جای آنچه که واقعاً هستند، سوء استفاده کنند.

ترفند بد بازاریابی EverSurf

این مورد برای EverSurf است که به عنوان یک برنامه همه کاره برای تعامل با Everscale ارائه شده است. EverSurf ادعا می کند که قابل اعتمادترین مرورگر بلاک چین است که بر روی بلاک چین پرسرعت Everscale برای DeFi، NFT و اکوسیستم Web3 ساخته شده است.

در اوایل این ماه، یکی از مقامات، یا شاید، یک تبلیغ کننده پولی EverSurf مایکل کابانوف، برای یک تبلیغ با تیم Cryptopolitan تماس گرفت. کابانوف می خواست فضای تبلیغات بنری را در صفحه اصلی Cryptopolitan بخرد اما بعداً خواستار انتشار 10 محتوای پولی به عنوان مواد ارگانیک یا خبری در کنار معامله بنر شد.

آیا انتشارات EverSurf محتوای ارگانیک است یا پولی؟  2
آیا انتشارات EverSurf محتوای ارگانیک است یا پولی؟  3
آیا انتشارات EverSurf محتوای ارگانیک است یا پولی؟  4

Cryptopolitan این پیشنهاد را رد کرد زیرا این پیشنهاد را رد می‌کند که سایت برای آن – بی‌طرفی و شفافیت برای مخاطبان. علیرغم رد شدن پیشنهاد توسط تیم Cryptopolitan، کابانوف به پیگیری خود ادامه داد و برای کاهش اقلام از 10 به “5، 3، 1” مذاکره کرد و سعی کرد اخبار را به عنوان یک کالا در نظر بگیرد.

آیا انتشارات EverSurf محتوای ارگانیک است یا پولی؟  5
آیا انتشارات EverSurf محتوای ارگانیک است یا پولی؟  6

فراخوانی برای شفافیت

Everscale، شرکت مادر EverSurf، یک بازیکن تثبیت شده در فضای ارزهای دیجیتال است و ارز دیجیتال بومی آن EVER بیش از 114 میلیون دلار سرمایه بازار دارد. این ترفند بازاریابی از آنها انتظار نمی رود. تلاش برای کشاورزی ارگانیک با فریب نیز در مورد محصول یا خدمات آنها به خوبی صحبت نمی کند. این می تواند بسیاری را متعجب کند که آیا انتشارات گذشته، فعلی و آینده از EverSurf محتوای واقعی یا پولی هستند که برای جلب توجه ارگانیک پنهان شده اند.

جامعه کریپتو باید از هر اطلاعاتی که مصرف می کند خسته شود. نشریات کریپتو همچنین باید به مخاطبان خود از چنین شرکت‌هایی هشدار دهند که فضای ارز دیجیتال و بلاک چین را ایمن‌تر کنند و محتوای گمراه‌کننده را کاهش دهند.