منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آیا آدیداس در آستانه معرفی یک مجموعه جدید NFT در متاورس خود است؟

آیا آدیداس در آستانه معرفی یک مجموعه جدید NFT در متاورس خود است؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

غول‌های پوشاک ورزشی آدیداس از راه‌اندازی مجموعه‌ای جدید در متاورس خود انتقاد می‌کنند. این برند شمارش معکوس را در سایت متاورس خود راه اندازی کرده است که نشان می دهد هفته آینده یک مجموعه جدید مرموز معرفی خواهد شد. این سایت همچنین مجموعه ای از آواتارهای لباس سه بعدی آدیداس را تجسم می کند.

این نشانه اصلی این است که این برند در آستانه راه اندازی طیف جدیدی از مجموعه های NFT در فضای متاورس خود است. با این حال، هنوز جزئیاتی در مورد ویژگی های این مجموعه های غیر قابل تعویض منتشر نشده است. این سخنان آدیداس پس از اعلامیه ای از OpenSea در روز گذشته منتشر شد، جایی که بازار NFT تغییرات قابل توجهی را در مدل حق امتیاز خود اعلام کرد.

NFT

OpenSea مشوق های بیشتری را برای سازندگان NFT تبلیغ می کند

بازار پیشرو توکن غیر قابل تعویض OpenSea اعلام کرده است که یک مدل حق امتیاز جدید برای ایجاد سود بیشتر برای سازندگان ایجاد خواهد کرد. طی چند ماه گذشته، سازندگان و هنرمندان برای مشارکت خود در فضای NFT هزینه‌های جداگانه‌ای را طلب کرده‌اند که به آنها امکان می‌دهد آزادانه‌تر به بازار توکن‌های غیرقابل تعویض کمک کنند.

به عنوان پاسخ، این پلتفرم از 8 نوامبر هزینه های زنجیره ای را برای سازندگان اعمال می کند. این هزینه ها فقط برای مجموعه های جدید اعمال می شود. تا دسامبر هیچ تغییری در مدل حق امتیاز مجموعه‌های موجود در بازار ایجاد نخواهد شد، زیرا اعمال هزینه‌های زنجیره‌ای برای طرح‌های موجود می‌تواند از نظر فنی چالش برانگیز باشد.

OpenSea همچنین تاکید کرده است که پلتفرم‌های با حق امتیاز صفر در لیست سیاه قرار خواهند گرفت و هر پلتفرم زنجیره‌ای باید هزینه جداگانه‌ای برای سازندگان برای مجموعه‌های جدید اعمال کند. با این حال، پروژه ها برای واجد شرایط بودن برای حق امتیاز باید معیارهای خاصی را داشته باشند.

این ابتکار کنترل بیشتری را برای سازندگان بر بازار فراهم می‌کند که در نتیجه پذیرش گسترده‌تر توکن‌های غیرقابل تعویض را ارتقا می‌دهد. به احتمال زیاد تصمیم آدید برای راه اندازی یک مجموعه جدید در متاورس خود، با هدف بهره مندی از این مدل سلطنتی جدید است. این برند اخیراً پس از قطع رابطه با کانیه وست متحمل ضررهای مالی قابل توجهی شده است. آدیداس مدت‌هاست که با مجموعه‌های محبوب کفش‌های کتانی کانیه یعنی Yeezy همکاری می‌کند و پایان دادن به این همکاری به طور بالقوه 246 میلیون دلار سود برای این برند در سال جاری به همراه خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که این برند به دنبال جبران ضررهای مالی خود از بازار رو به رشد NFT و web3 باشد و این مجموعه جدید می تواند گامی در این مسیر باشد.