منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آفریقای جنوبی قانون جدید ارزهای دیجیتال را معرفی کرد

آفریقای جنوبی قانون جدید ارزهای دیجیتال را معرفی کرد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

آفریقای جنوبی گامی جسورانه در جهت از بین بردن اطلاعات گمراه کننده در تبلیغات در بخش کریپتو برداشته است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی هیات تبلیغات کشور، بند جدیدی در قانون حفاظت از تبلیغات در صنعت درج کرده است. این نهاد اعلام کرد که شرکت‌ها و اشخاصی که محصولات رمزنگاری شده را تبلیغ می‌کنند باید استانداردهای جدیدی را که اکنون تحت دستورالعمل‌های تبلیغاتی جدید کشور است، رعایت کنند.

آفریقای جنوبی خواهان مقررات بهتر تبلیغات کریپتو است

با توجه به بیانیه منتشر شده، بند اول از هر کسی که هر تبلیغی را در بخش کریپتو میزبانی می کند ملزم می کند تا پیامدهای کامل را مشخص کند. این بدان معنی است که آنها باید به صراحت در تبلیغات خود بیان کنند که کاربرانی که روی محصولات آنها سرمایه گذاری می کنند ممکن است با ضرر مواجه شوند. این بدنه همچنین گفت که تبلیغات باید به کاربران یادآوری کنند که سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها می‌تواند افزایش یابد، که می‌تواند منجر به سود شود و بالعکس.

علاوه بر این، تنظیم کننده تبلیغات در آفریقای جنوبی گفت که در هیچ نقطه ای از تبلیغات نباید در هیچ بیانیه ای به هشدارهایی مبنی بر اینکه کاربران ممکن است تمام پول خود را از دست بدهند، غیر از این گفته شود. نهاد نظارتی همچنین تصریح کرد که هر کسی که تبلیغات می کند باید اطمینان حاصل کند که گیرندگان آنها آن را به وضوح درک می کنند. این به این معنی است که باید آن را به عباراتی که به راحتی قابل درک است تقسیم کرد. علاوه بر این، تبلیغات باید شامل تمام جنبه های محصولات و هر عنصر مرتبط با محصول باشد.

رگولاتور اینفلوئنسرها را هدف قرار می دهد

نهاد نظارتی تبلیغات آفریقای جنوبی نیز اعلام کرد که کاربران باید بتوانند هر معیار مرتبط با محصولات را محاسبه کنند. این بیانیه به معیارهایی مانند سود، نرخ بازده و موارد دیگر اشاره کرد. این بدنه همچنین اعلام کرد که تبلیغ‌کنندگان نباید از سابقه یک محصول برای متقاعد کردن کاربران به این که فکر کنند برای آنها خوب است استفاده کنند. علاوه بر این، بدن همچنین خاطرنشان کرد که ارائه دهندگان اعتبار ثبت نشده باید مردم را از گرفتن دارایی های دیجیتال به صورت اعتباری منصرف کنند.

اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی نیز به این ترکیب اضافه شدند و قانون‌گذاران قانونی را منتشر کردند که باید از آنها پیروی کنند. یکی از این موارد این است که آنها باید از به اشتراک گذاری اطلاعاتی که به نظر می رسد مشاوره تجاری یا سود پروژه مورد انتظار از یک سرمایه گذاری است، خودداری کنند. یکی از مدیران هیئت مدیره اشاره کرد که شرکت های رمزنگاری به دنبال تبلیغات مناسب هستند. با این حال، نگرانی آنها این است که تبلیغات به درستی اطلاعات خود را به مخاطبان خود منتقل کنند. هیئت مدیره همچنین متوجه شد که می‌توان از این طریق به کاربران آسیب وارد کرد، و آنها قبل از تبدیل شدن به یک تهدید برای مقابله با آن ایستاده‌اند.